Dagens outfit!

image368

Tjopp! Har precis kommit hem från stan. Handlade julklappar med Mossie. Jag kan ju tyvärr inte blogga om dem. Synd, så synd.
Nu ska jag gå hem till mammas kompis (hon bor typ granne med oss) tillsammans med mamma och sälja en scoutalmanacka...
Jaa, ni vet såna där lite halvfina som man klistrar upp en bild på varje månad, som en ram. Vi säljer såna i klassen för att få ihop pengar till klassresan. Jag bloggar lite senare på iBooken. Som ni kanske märkt så är den inte så bra att blogga på. Alla små symboler som man klickar på för att kunna ladda in bilder finns inte, och jag kan inte välja kategori.
Shit! Måste göra Franskaläxan till imorgon också. Jag hatar glosor. 
Dagens outfit;

Lila bolero, H&M
Svart baslinne, H&M
Lila nagellack
Jeans, Bik Bok
Benvärmare, Lindex
Svarta strumpor


Alma 

Kommentarer
Postat av: Petraaaw

Snygg bolero, hur mkt?

2007-12-11 @ 16:35:12
Postat av: Alma svarar:

Den kostade 129;-
riktigt kap : )

2007-12-11 @ 17:13:36
Postat av: linnea

ahaaa :O Vad snyggt nagellack!! :D

2007-12-11 @ 19:03:15
Postat av: Anonym

ahaaa :O Vad snyggt nagellack!! :D

2007-12-11 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0