Dagens outfit!

image374

Många i klassen hade gjort sig jul- fina eftersom det är Lucia idag, antingen med röda tröjor, tomteluvor eller tärnglitter i håret. Jag skämdes lite över att jag inte hade fixat något. Lite får man väl ändå bjussa på.
Det här hade jag på mig idag, från topp till tå;

Mössa, Åhlens
Grön jacka, Fjällräven
Vantar, Åhlens
Vit fleece, Igor Sport
Sjal, H&M
Svart ull kofta, Rules by Mary
Grönt linne, Indiska
Kedja med guldhjärta, gjort själv
Jeans, Bik Bok
Benvärmare, Lindex
Stövlar, Din Sko
Väska, från My, Accessorize
Lila nagellack (syns ej)

Längsta outfiten ever?

Kommentarer
Postat av: jackie

Jag hade också helt glömt bort det men råkade ha en
röp fliströja :)

2007-12-14 @ 14:26:05
Postat av: Natalin

Jätte snyggt =)

2008-05-05 @ 22:43:23
URL: http://Natalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0