Dagens outfit!

image389

God morgon, människor! Jag är på väldigt bra humör idag, men det kanske jag inte borde (!?) Jag sov nemligen några timmar för lite än vad jag borde göra om nätterna... 
Idag har jag inga planer på vad jag ska göra efter skolan. Kanske hitta på något med My. Och idag är det faktist bara en vecka kvar till julaftooon! Kan man bli mer förväntansfull? 
Det här har jag på mig idag;

 Lila bolero, H&M
 Grå klänning/T-Shirt, Gina Tricot
 Halsband, Kappahl
 Svarta strumpbyxor, Lindex
 Randiga strumpor, ?
 Skinn stövlar, Din Sko
 Väska, Accessorize (fick av My)
 Guldiga och silvriga armband, Glitter
 Ett lila armband, Tjallamalla
 Brunt nagellack, M.A.C
 

Kommentarer
Postat av: FIA-K @

Eeeeeh? SÄRSKRIVNING?
Läppglans, inte läpp glans :S

hahhahahahahahhahaha

2007-12-17 @ 17:41:06
Postat av: Alma

Aa, ja vet, jag går i särskolan .

2007-12-17 @ 18:09:32
URL: http://almaslilla.blogg.se
Postat av: My

Ja med, är helt störd, kolla hur jag stavar My: sklkbgfjkaBFHWBG

2007-12-17 @ 18:31:58
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0