Festen!

Sorry, som ni märkt har jag inte bloggat tidigare idag. Jag hade jättebrottom imorse, man vill ju inte komma för sent till avslutningen! Man nu har jag i alla fall JULLOV! Och på måndag är det Julafton, om ni inte visste det (?)

Bilder kommer senare, jag har inga till hands just nu.

Efter avslutningen gick My och jag till, så nu kallade McDonken. Där träffade vi nästan alla andra i "klassfestfixargruppen". Det var skitmysigt. Vi satte oss och var högljudda.

Sedan åkte My och jag och köpte chips, till festen på kvällen. Sedan hem till mig för att förbereda och fixa oss. Pappa skjutsade oss dit. Vi ordade lite, och fick panik!
Min CD spelar kunde inte ta brända skivor. Vi hade inga andra, och festen hade börjat. SOm tur var fixade Jessica en CD spelare. Räddaren i nöden.

Festen blev toppen! Lite seg i början, men jag har dansat så mycket att jag snart somnar ståendes.
Jag ska titta lite på TV nu, går någon "Mumiens återkomst".

Imorgon ska jag sova hos My, vi ska gå på bio och byta julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0