Idag

Gott med mackor, tänkte jag när jag kom hem.
Innan jag såg de kolsvarta sakerna ploppa upp ur rosten. Det var de sista vi hade hemma också. Men, finurig som jag är smörade jag dem och de slank ned i ett naffs.

Idag har det varit en vanlig seg tisdag. På SO lektionerna satt My och jag i ett grupprum och lekte "I receptionen på ett hotell", mognare får man leta efter (?)
Bara jag överlever imorgon är saken biff. Då händer bara sådant som man vill ska hända ; ) I nästa inlägg skriver jag om allt fantastiskt jag kommer vara med om här framöver.

Kommentarer
Postat av: My

Man kan få cancer om man äter för mycket bränt! :O
Rårostat är bäöttre än orostat iafl! :)

2007-12-18 @ 16:44:57
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0