Inhandlat från julmarknaden

image373

Det var inte alls lika mysigt i Gammla Stan som vanligt. Alla försäljare på marknaden var otrevliga. Jag förstår att det är jobbigt i det här iiis kalla vädret, men man får väl hålla humöret uppe?
Jag köpte en godisrem med melonsmak, körde sån där peka-på-påse-vinst-varje-gång och fick den fulaste nalla man kan tänka sig... Fin påse i alla fall : )
Köpte också em chokladmarsipan gris till min lillebror i julklapp. Har alltid så svårt att hitta bra saker till honnom, men en liten marsipangris brukar aldrig sitta fel. Jag ska hitta på något mer jag kan köpa.
...Det blev en hel del lotter också... Snart kommer en outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0