Julbord

image360
                                     Släkten
image361
                                     Kusin Sally dricker kaffe
image362
                                     Varm choklad på Hilton
image363
                                     Aah, godare får man leta efter!
image364
                                     Min överfyllda godistallrik...
image365
                                     Min glass och paj smet...
image366
                                     Aksel med pralin- ögon

Tillbaka nu! Jag är så sjukt illamående. Åt så in i helsike. Lillebror Aksel sitter och kollar på något pogram på 2an...
Vi åkte häst och vagn till julbordet. Vi var lite tidiga så vi stod ute i kylan och drack glögg. Det var i alla fall hur mysigt som helst!

Sedan, när alla hade ätit klart gick vi och tog varson drink på Hilton Hotel, Slussen. Trevlig toalett, om jag får säga det själv. : ) 
Fast jag föredrar nog ändå den hemma...


Alma 

Kommentarer
Postat av: My

Vad roligt, nästa år kan väl jag få gömma mig i din resväska och följa med?
;)

2007-12-08 @ 22:54:14
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0