Kort sammanfattning av eftermiddagen

Blöö, har varit proppmätt sedan julbordet. Men det var i alla fall lika mysigt idag hos kusinerna som det brukar. Sally är min parfym- kusin. Hon äger säkert över 10 ljuvliga parfymer, och varje gång jag kommer dit har hon skaffat sig en ny.

Jag la aldrig in någon outfit. Det blev för tight om tid. Men jag hade i alla fall min LBD, min nya lila bolero och svarta strumpbyxor.

Nu har jag precis slagit in flera julklappar (lägger in bild på alla jag slagit in innan jul någon gång) och nu ska jag ägna lite tid åt franska läxan...
Sedan måste jag städa mitt rum, det har jag på något sätt kommit undan hela dagen, men inte nu inte.

Imorgon blir det julshopping med Mossie, längtar! Ni får ha en jättemysig kväll så hör jag av mig.

Puss & Kram,


Alma 

Kommentarer
Postat av: En undrande tant

Du hade säkert på dig nåt jättesnyggt(som vanligt, vilket jag msåte säga eftersom att vi har samma smak) men
vad fan är LBD? LångBlåDamklänning elr? och isåfall, hur matchar det med lila? ;)
Kram

2007-12-09 @ 22:21:25
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0