Min julplanereing, bättre blir det inte.

 Tors. 9:30 ska jag vara hos någon-jag-vet-inte-vad-det-hette-som-ska-kolla-om-jag-beehöver-tandställning (dvs. ljuvliga sovmorgon + jag missar våran städning i skolan som vi gör i slutet av varje termin!

Sedan åker jag till skolan, kommer dit efter lunch.
Då ska vi ha med oss något att mumsa på under en film : )

 Fre. 10:00-10:45 avslutning i klassrummet.

Sedan åker jag och My till hemköp i Skanstull för att köpa chips och snaks till klassfesten på kvällen.

Vi åker hem till mig och gör oss iordning.

18:00 ska vi vara i lokalen och förbereda.

 Lör. Jag oc My sover hos någon, har spa kväll, kanske kikar på någon film. Vi laddar helt enkelt upp inför Julafton. Vi ger varandra julklappar.

 Sön. My och jag sover länge eftersom vi varit uppe sent kvällen innan. Vi gör något under dagen som är über kul. 

 Mån. JULAFTON, äntligen? 

 Mellandagarna. My och jag går på mellandagsrean.

 Nyår. My kommer hit och firar med oss!  

Kommentarer
Postat av: My

Det är inte sant! Tog du iden fårn min blogg eller är vi tvillingsjälar?

2007-12-18 @ 16:39:13
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0