Mina REA- fynd!

image417

Den lilla svängen till stan blev lite längre än planerat, men vad gör det? Jag hittade i alla fall en Marilyn Monroe tavla, inte den jag ville ha från början, men den får duga.
Här är allt jag fyndat (hittils) på mellandags rean, eller, allt var inte köpt på rean... markerade alla rea- fynd med fet text.

Rouge från Isa Dora, 49;- ord. pris; 99;-
Nagellack från Isa Dora, 29;- ord. pris; 79;-
Strumpbyxor från H&M, 2-pack, 149;-
Lackväska (nästan precis samma färg som mina stövlar(!)) från Wedins, 399;-
Munkjacka från Adidas, 227;- ord. pris; 900;-
Klänning (ultimata perfekta till nyår!) från Bik Bok, 149;- ord. pris; 499;-
Vit baskofta från Zara, 149;-
Marilyn Monroe tavla från Inn & Finn, 150;-

Kommentarer
Postat av: My

Bra fyndat;) Men klänningen kostade femhundra, inte 6

2007-12-28 @ 18:24:47
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: agisa

jättefina saker =)

2008-01-03 @ 18:47:05
URL: http://agiisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0