Mys och mitt tidsfördriv

image401

image402

Okej, allt My och jag gjort under igårkväll och idag;

Först låg vi bara och slapp tittade lite på TV, sedan åt vi, vi är inte riktigt överens om det var thai eller indisk mat, men i alla fall kyckling och ris.
Vi bytte om till våra pyamasar och tittade lite till på TV, sedan gick vi ner till ICA eftersom jag var tvungen att köpa godis.
Vi gick upp till My igen och fixade lite med ansiktsmasker. Sedan tittade lite mer på TV, denna gången Elf, som gick på kanal 5. Det var faktist otroligt rolig.
Sedan bytte vi julklappar! Jag fick en überfin Starbucks (ÄLSKA STARBUCKS!) kopp som My hade köpt när hon var i Tyskland för några veckor sedan. Jag fick också en handcremé och lip blam med ljuuuv vanilj doft. Också från Tyskland.

Vad fick hon av mig då?
En liten Marilyn Monroe tavla, ett fint kitt med tvål och bodylotion och Burberry plåster (kul?)

Vi pratade lite och somnade in till Sex and the City.

På morgonen fick vi lite bråttom, vi kastade i oss frukost och drog snabbt på oss kläderna och lite smink. Igår reserverade vi biljetter till "Förtrollad" som hade biopremiär i fredags. Den var faktist lite rolig, lika förutsägbar som alla andra prinsess sagor.

Och nu är jag hemma. Jag måste säga att vi verkligen har fördrivit tiden nu innan Julafton på et väldigt bra sätt. Och jag kan knappt vänta på att få öppna alla min paket!
Ikväll ska vi ha uppesittarkväll och baka julgodis.

Kommentarer
Postat av: My

INDISK!

2007-12-23 @ 15:48:01
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0