Så j*vla stolt!

image385

Jaa, här sitter jag i leopartofflor (matchar skrivbordsbilden på datorn (a)) i mitt überstädade rum (inte ironisk denna gång!) och lyssnar på NRJ (Beautiful Liar, lite gammal för att spelas nu, huh?).
Jag är såå stolt över att var enda liten prick i mitt rum är städat. Inget akut-desperat-ös-in-i-garderoben-eller-under-sängen den här gången inte.
Titta bara så fint det är i min bokhylla, ni skulle bara anat hur lång tid det har tagit för mig att fatta hur man roterar en bild, det är den första jag lägger in på iBooken...
Jag återkommer sedan när vi har pyntat granen!

Kommentarer
Postat av: My

Jag vet hur man gör.. *stolt*

2007-12-16 @ 22:19:14
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0