Shopping turen

image382

Nu är jag hemma igen, det blev en snabbis. Vi började på Drottninggatan. Jag köpte en julklapp till My. Vad det var för någon, kan jag ju inte blogga om, ni får stå ut till efter jul. Jag köpte tv fin- fina jus till mitt rum, och vi köpte också polka käppar till julgranen. Vi ska pynta den ikväll, jag lägger in en bild på hur den blev.

Sedan drog vi oss ned till Stureplan. Mamma och jag köpte oss varsin latte på Sandys. Vi kikade in en snabbis på den nyöppnade Mulberrybutiken. AAAH! En hel vägg med olika "Bayswater"!

Ni har väl inte glömt att tända det tredje ljuset?

Kommentarer
Postat av: My

Kommer dem där ljusen möjligvis från en butik vid namn Inn & finn?

2007-12-16 @ 22:16:28
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0