Sorry, honey

image390

Bheääh, dad just called. Han är på McDonken. Jag kan inte hjälpa att jag gillar det så mycket. Tur att man har hälsofreak till föräldrar (utom när vin handlar från McDonken...), annars hade jag väl redan sett ut som en fet gris med upptryckt tryne.
 
Btw- Jag kom precis hem från My. Vi spelade Buzz (nej...hon avnn inte med typ 10000-3000...?), och sjöng singstar. Det hördes tydligen ända ut till Mys pappa... ;O

Klumpig som jag är hade jag ned Mys mobil på golvet OCH tappade ett fin- fint rosa LÓRÈAL rouge i golvet förlååååt av hela mitt hjärta!
Därför får du en bild som, åtminstonde nästan, ersätter ditt rouge!

Kommentarer
Postat av: My

Om
jag får tillägga, 6000 poäng..
Don´t worry about the rouge honey :)

2007-12-17 @ 19:36:29
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0