Svar från Ebba von Sydow

När jag bloggade (förra inlägget) tidigare idag, sa jag att vi satt i datarummet och jobbade. Jag skrev då mail till Ebba von Sydow. En praktikant på bilden kränkte oss och sa att vi aaldrig skulle få tag i någon kändis.
Och tänka sig, idag när jag kom hem, slog jag på datorn och kollade inboxen.
TJOHOO! PRAKTIKANTEN KAN TA SIG I *****!!
Så här såg det ut:

Re: Tre enkla frågor‏
Från:Ebba von Sydow (Veckorevyn.com) ([email protected])
Skickat:den 3 december 2007 12:59:02
Till: Alma Uhr ([email protected])


-Idrottade du som liten, i så fall, vilken sport?
Jag höll mycket på med gymnastik, Rytmisk sportgymnastik, och spelade en del tennis. 
-Sportar du nu, i så fall, vilken sport?
Japp, jag spelar tennis och tränar på gymmet och springer ibland. 
-Följer du någon sport på TVn?
Jag tycker att det är kul med vintersporter!


Lycka till! Med glada hälsningar/Ebba


Alma 

Kommentarer
Postat av: karin

skoij ;D

2007-12-03 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0