Trevliga grannar, tandläkarbesök & film

image396

Härliga grannar vi har. Jag hjälpen en gammal tant med att hålla upp port och hiss dörrarna. HOn blev otroligt glad. Jag, tanten och en annan tjej delade hiss. Vi pratade om allt möjligt och det var en väldigt trevlig liten hiss bit. Andra grannar ignorerar en bara.

Lika trevlig var den där gubben-som-jag-inte-vet-vad-det-heter-som-skulle-kolla-om-jag-behövde-tandställning-som-inte-var-en-gubbe-utan-en-tant.
Hon satt och tjatade i 10 minuter om att jag hade jätte fina jämna tänder och log som Julia Roberts. Och att det absolut inte behövdes någon tandställning.
Man känner sig ju faktist riktigt stolt.

Jag åkte sedan tillbaka till skolan, där de redan hade fikats lite, och de hade dragit igång med en film. Pay it forward, jätte bra.
Men det var otroligt pinsamt när jag förgäves försökte torka bort tårarna i slutet av filmen.

Imorgon är det skolavslutning och klassfest!

Kommentarer
Postat av: My

Uach, den där filmen var ju skittråkig och typ 20 år gammal.. :O

2007-12-20 @ 14:44:43
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0