Våran julgran!

image386

Titta! Är den inte bedååårande? Inte för att jag är så mycket för plastgranar... Vi köpte en plastgran för att vi inte gillar när det barrar. Förgäves. Den barrar ändå...
Stor & ståtlig, har den fått en plats i vårat vardagsrum. Jag ska börja redigera ihop en liten present... jag vet inte vad jag ska kalla det?
Jag ska i alla fall visa er alla presenter jag slagit in, eftersom alla är ihandlade och inslagna, så hiiiimla skönt!

Imorgon är det måndag. Det brukar göra mig väldigt förbannad, men inte nu. Det får gärna bli måndag. Jag vill att tiden bara ska rusa iväg, så fort som möjligt, nu innan jul.

Vem vill inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0