Alla mina skärp, Gamla som nya!

image312

Här kommer ett inlägg med alla mina skärp! Vissa har jag inte använt en enda gång, andra så mycket så de är halvt trasiga.

Svart lackskärp, H&M -använt väldigt mycket
Silvrigt skärp, Gina Tricot -aldrig använt
Vitt lackskärp, Gina Tricot -aldrig använt
Skärp med två guldlöv, H&M -använt typ 3 gånger
Guldigt brett skärp, hittat bland mina gamla utklädnings saker! -använt flera gånger vid utklädning
Vitt smalt skärp, Bik Bok -aldrig använt
Brunt skärp i skinn, mammas från 80- talet! -aldrig använt
Utslitet guldigt höft- skärp, Second Hand -använt så mycket så det är helt dött
Svart skärp med Adidas spänne, Adidas -aldrig använt


Alma

Kommentarer
Postat av: O L G A

Snygga :)

2007-11-25 @ 19:52:27
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0