Allt i ett


image235

Har precis kommit hem och tryckt i mig samma mellis som igår. Skoldagen gick riktigt bra : ) Jag sydde denna vackra påse i slöjden som kommer att få en helig plats i mitt rum.

Efter skolan hängde Linnéa med till Ringen (istället för City, Ringen ligger precis vid min skola.) för att spana in lite saker till mig önskelista... Det är nämligen bara ca. en vecka månad kvar till Julafton! Haha, men det är ju bra att ha. Jag lägger in bilder på allt jag önskar mig sedan.
Vi tittade också på H&M efter Roberto Cavalli, men jag är så dum, vad tänker jag med? Det är klart det inte finns ett skit kvar! Jag får helt enkelt spana in H&M Shop online.
 
Mossie har åkt nu... Men jag har lovat åt henne att jag ska få ett vykort : )
 
Ska strax kila iväg till teatern.


Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0