Idol mys!


image258

Jag vet att jag inte bloggar aktivt, men jag har blivit sjuk : ( Säkert för all stress denna vecka, det ska bli skönt med helg! Jag jobbade, nästan 6 timmar igår!

Slutade kvart över elva idag! Lyxigt, jag vet. Åkte hem till Mossie då, sedan hade vi sällskap till teatern. Vi pratar om att jag ska följa med till deras hus i Spanien : )

Nu ska jag läsa lite bloggar tills Idol börjar. Ska bli spännande att se vad de har på sig idag! Ska bädda ner mig i min säng så kan jag kolla på de uppe på mitt rum, har förberett med Carte Dór


Alma

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums!

2007-11-17 @ 15:53:05
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0