Min lilla, egna, julgran!

 
image308

Tadaa! Snygg, huh!? Det var de pappa och jag åkte och köpte igår, innan jag åkte till Mossie. Kanske alldeles för tidigt för att pynta, men jag kunde inte hålla mig borta från de rackarns söta kulorna. Och eftersom jag är så otroligt pysslig av mig har jag fixat lite paket som jag lagt under granen...

Vit julgran, finns även i svart och blått, Lagerhaus
 Stjärna, Åhlens
 Julkulor, Åhlens 

Idol snart, min underbara lillebror har ställt sig och bakat (!) Tyvärr blev resultatet... Han gick i alla fall ned till konsum nu för att köpa lite chips.


Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0