Min önskelista!


image272

Ska äta lunch nu tror jag, har återfått min aptit. Här kommer min lista som jag jobbat på flera dagar nu! Kvalitén ser dålig ut på datorn, men det är meningen att jag ska maila runt den i släkten, och så har jag skrivit ut den. Egentligen, från början, var den oändlig! Men jag fick prioritera. Det blev till sist 12 saker.

1.Ska, kanske, följa med Mossie till Spanien i sommar, m & p sa att jag kanske behöver betala en del av biljetten själv, då önskar jag mig den i julklapp istället, fiifigt? ; )

2.
DKNYs underbara doft, Be Delicious 295kr för 30ml

3.
En klocka från Regal, den på bilden fast brunt armband, 189kr Ur & Penn

4.Böcker
   -1. Make Up av Max Söderberg
   -2. Ebbas Stil av Ebba vo Sydow (kul att ha!)
   -3. Your Heiress Diary av Paris Hilton
   -4. Confessions of an Heiress av Paris Hilton

5.Beige väska i lack, 399kr Wedins

6.Fårullstofflor från ShepHerd, ca 300 finns på bla. Wedins och Åhlens

7.Överkast i krossad sammet, 399kr, matchande kuddfodral 65+65 (+=gånger tecken) 2- pack 129kr Josefssons

8.Paljettklänning, 198kr H&M

9.Halvärsprenumeration på SOLO, ca 229kr

10.Ullkofta, 349kr Josefssons

11.Vit "smyckeshand", vet inte var du kan hitta den, den dyker upp lite titt som tätt, har sätt den på bla. Åhlens, ca 150kr

12.Långärmad klänning i någon sorts gammerosa, 199kr Josefssons


Alma

Kommentarer
Postat av: kakin

emma önskar sig oxå Be Delicious i julklapp ;)

2007-11-19 @ 17:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0