Mina favorit klänningar just nu


image262

Kan inte någon gå och köpa de här fin fina kläderna åt mig? Önskar mig allihop i julklapp. Den glittriga klänningen skulle vara perfekt på nyårsafton!

Kofta, Josefssons 349;-
Gammelrosa lång tröja, Josefssons 199;-
Paljett klänning, alla vet säkert varifrån den kommer, men egoist som jag är så skriver jag inte det, den är så pass billig så så fort ni får reda på varifrån godbiten kommer, och priset, så springer ni och köper varsin och de finns då ingen kvar till mig!


Alma
P.S.
Ursäkta mitt självupptagna ego.

Kommentarer
Postat av: My

Den är från hm och kostar typ 200! Förlåt Alma, var tvungen..

2007-11-18 @ 12:01:00
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0