Ny, het design!

image284
image285
Tadaa! Ny design! Hot? Tycker i alla fall jag. Here´s some before and after photos. Måste göra lite ändringar i inläggen här framöver också;

♥ Inga linjer före och efter bilderna efter som de ser helt mobbat ut nu, ni ser tidigare inlägg.
♥ I tidigare inlägg kan ni också se att jag gjort rosa bakrund på de "utklippta" bilderna så att de skulle smälta in i den förra bakrunden, för stort projekt att sitta och redigera massa gamlia inlägg, så jag låter de vara.


Alma

Kommentarer
Postat av: Zack

Den första tycker jag om i alla fall. Stilrent!
Tc.

2007-11-21 @ 17:39:24
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0