Pust! Så var åter en dag på lovet slut...


image187

image188

image189

(Sorry för de stora bilderna!) Dagen har varit hur mysig som helst! Jag mötte Mossie på Hötorget, vi gick till Coffehouse by George. Mossie köpte en macka, och jag hade precis ätit lunch så jag nöjde mig med ett glas vatten. Vi fortsatte till Kicks så Mossie kunde köpa sitt drömlack. Jag spanade in ett par snygga lack tights på Veromoda.
Så dagens inköp blev slutligen; Vitt lackskärp från Gina Tricot och en Vecko Revyn (man fick super fina fingervantar till!)

Sen var det raka vägen till biografen! Råttatouille var, faktiskt, bättre än väntat! Jag behövde verkligen ett biobesök med Mossie!

Jag har bakat en superfin kaka (hehe, snart får jag göra en "bakverk" kategori!) som familjen kan mysa med till Idol! Lägger in en fin bild på den sedan.


Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0