Räcker det inte med skola!?

För att visa hur lite jag vill tillbaka till skolan, och visa hur deppig jag är, har jag krypit i en mysig kofta och mjukisbyxor.
Jag vill inte inte inte till skolan. En extra vecka lov kan skolan unna oss? Nehe, inte.

Men snart är det i alla fall jullov.
 
Den 8/12 (tror jag) ska vi på julbord med släkten, enligt tradition : )
Jag vet inte om jag längtar mer efter släkten än godisbordet... Haha, jag bara driver lite!

Nej, nu ska jag ta mig samman och gå ned till tunnelbanan. Jag får ju vara glad att jag träffar klasskompisarna igen. Och i eftermiddag har jag dans med Mossie och Klara : )


Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0