SNÖ SNÖ SNÖ!


image192

image193

Jag brukar, i vanliga fall, sova till jaa, runt klockan elva på helger och lov, så ni kanske undrar varför jag bloggar så tidigt?
Min lillebrorsa vaknar och skriker ; JÄÄÄVLAR!
Jag vaknar och tittar ut genom fönstret. Ahh, mitt hjärta slog en glädje volt när jag såg att det äntligen hade snöat! Tjohooo! Okej, det mesta av snön är säkert borta innan lunch, men ändå.

På bild ett ser ni hur det ser ut i vårat fönster på framsidan på huset (vårat vardagsrumsfönster).
På den andra bilden ser ni hur det ser ut på baksidan på huset (från balkongen i mitt rum).
 


Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0