Super dagar!


                                                     

Ovan: Bild 1, Sweet home Alabama. Bild 2, Ebba och Joline bakifrån när vi går och hyr filmen. Bild 3, mamma har visst hittat en favorit i stallet...
Nedan: Bild 1, hästen jag red på, minns inte vad den hette... :S. Bild 2, Ebba och Joline


                                                        

Jag är helt slut! Sitter här med balsam i håret (krångel med varmvattnet). Joline från Blekine och Ebba (ej från Blekinge) ålte hem för några timmar sedan. De kör ju förfasen slut på min energi! Vi hade suuper kul, som vanligt. I Tisdags var vi hemma hos Ebba och sov där. På Onsdagen åkte vi in till City (lägger in bilder på vad jag köpte kommande inlägg.) och härgade, och åkte då via City hem till mig. Vi hyrde film, och somnade ganska tidigt. Ställde klockan på 8:00 (Hade egentligen inte behövts, Joline vaknade ändå klockan sju.) för att fixa oss i ordning för stallet.

Jag är absolut ingen hästtjej ifall ni tror det (dock Ebba och Joline). Jag red i Enskede en halv termin... Var beredd på att ramla av hästen minst 2 gånger, men jag klarade mig faktist! Våra mammor var också med och vi red ut i skogen med hästarnas ägare och pausade med en fika. Jätte mysigt!

...Blev ett långt inlägg, kanske ingen som orkar ta sig igenom hela texten...


Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0