Dagen avslutades


image102

Ovan: Vi äter en jättegod middag som pappa lagat!
Nedan: Sedan blev det Torkel i Knipa, och min hand blev "Sara-märkt" innan hon åkte.


                             

Middagen igår var jättegod! Pappa hade stått och lagat en rådjursgryta i fem timmar! Det blev väldigt gott. Min gudfar och Sofia åt middag här. Kvällen avslutade vi med godis och Torkel i Knipa.

Halv ett åkte Sara hem. Innan blev jag "Sara-märkt". Dvs. en liten morot på handen. Jag märkte hennes hand med en ful död smiley. Kul. Jag längtar mycket efter henne.

Nu ska jag, kanske göra lite läxor, äta och duscha. Imorgon är det skola. Yippe! NOT! Helgen har rusat iväg med springande ben.


Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0