Dans och Vecko Revyn


image107

Dansen idag var den roligaste på länge! Den var inte så jobbig. Vi skulle gå över golvet i takt till musiken och gå som att vi ägte hela världen, som att vi var bitcharna nr. 1!

När jag kom hem låg Vecko Revyn på bordet! Yippe! Äntligen, nu kan jag luta mig tillbaka och njuta av skön läsning. Jag ♥ Vecko Revyn!

Vi åkte en sväng till farmor och farfar efter maten. De bor nära oss. Aksel (lillebror) och jag högg in i varsin kanelbulle där. Mums! Vi tittade på deras film från när de var i Afrika. Det var jätte många häftiga djur som jag skulle betala hur mycket som helst för att få se. Avundsjuk.

Jag funderar på att börja spela badminton på Onsdagar med farfar, pappa och kusin Sally.

Nu ska jag göra läxan, fixa lite för imorgon och måla mina hemska naglar! Kanske blir det lösnaglar.


Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0