Lite gott & blandat

Har ätit middag nu, har tränat badminton med farfar, pappa och Aksel (lillebror) idag. Aksel och jag fick två biobiljetter var av farfar, nu kan jag gå på bio också i höstmörkret! Tack, farfar! Det var kul, jag lärde mig mycket nytt, men också jätte, jätte, jätte jobbigt! Alla kan smasha utom jag ;(

Jag och Mossie åkte aldrig till lagret idag. Denna gång var det jag som fick tajt om tid. Vi sköt upp det till imorgon istället.

Nu är det bara två skoldagar kvar, sedan lov! Slut på all stress, ska passa på och verkligen njuta av lovet. Lååånga sovmorgonar...


Alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0