Mammas kredit botar Alma


image139

Redan på eftermiddagen kände jag mig bättre och beslutade att gå till skolan imorgon. Ännu friskare blev jag när mamma och jag tog en sväng till, ni vet, min nya favoritaffär. Mno Outlet. Det blev mycket nya toppar!

  Rosa topp "big size", Mnos egna
  Rosa tipp med knappar, Rules by Mary
  Vit tunn topp med knappar, Mnos egna
  Ljusblå topp med knappar, vet inte, lappen var bortriven... : /
  Blå kofta med spets, Rules by Mary

Jag gillar affären så mycket att jag ska dit redan imorgon igen, för att stolt kunna visa upp min lilla affär för Mossie efter skolan ; )

Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0