Nya kläder


        image123image124image125

Pappa kom och hämtade mig hos Walle imorse. Imorse för mig, vi vaknade halv 12. Vi åkte till Mno Outlet som ligger nära Adidaslagret. Jag ville inte gå därifrån. Klart min nya favoritbutik. De hade te x. Friis & Company skor för 30% mindre än det vanliga priset! När jag gick därifrån hade jag en kasse med en likadan Rules by Mary- kofta som jag har i svart fast en ljusrosa. Jätte söt! Den gick för ynka 150kr! Vet ni vad den kostar i andra butiker, inte outlet? 799kr! Fyndat?

Pappa och jag åkte en sväng till Adidaslagret efteråt. Hittade ingenting. Vi tog en sväng in till Drottninggatan så jag kunde köpa mjukisbyxor. Blev ett par marinblåa UCLA från Bik Bok. 


Alma 

Kommentarer
Postat av: my

shiiis! billigt!

2007-10-20 @ 18:08:08
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0