Skolfotona!


image82
image83

Vi fck skolfotona idag! Jag rusade upp i köket med skor och jacka på, öppnade kuvertet ivrigt som ett litet barn! Jag blev väldigt nöjd med fotona, det har varit mina bästa från den här skolan. Jag kastade mig på telefonen och ringde Mossie, som inte var hemma än, så jag kunde berätta att hon skulle springa fort som sjutton hem! Till vänster om mig står Mossie och över Mossie står Walle, brevid hon i svart och blå rutig tröja står den andra tvillingen W, Emma.

Jag och pappa har inte gjort så mycket tillsammans på länge, så när han kommer hem ska vi åka till Adidas lagret. Det blir säkert jättemysigt!

Mossie och jag presenterade våran klassfetidé för klassen idag. Det verkade bli en stor hit, och det är många som vill vara med i klassfestgruppen.


Alma

Kommentarer
Postat av: kakin

fick oxå bilderna idag!

2007-10-10 @ 16:16:07
Postat av: my

vad är adidaslagret?

2007-10-10 @ 17:54:24
Postat av: Moa

jag har inte fått dom!!!
men jag ser juh bara lite dampig ut -.-'

2007-10-11 @ 18:04:14
URL: http://mola.bilddagboken.se
Postat av: Siri

Men jag då :P

2007-10-11 @ 18:51:47
URL: http://sirisirili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0