Sminkborttagning och släkt träff


image72

I morse åkte jag, mamma och Aksel (lillebror) in till söder, vi hade några ärenden att utföra. Jag hoppade av vid skanstull och mamma åkte vidare till Medborgarplatsen. Jag gick in på Åhlens för att köpa borttagnings cremé till ögonen. Det blev Nivea Visage Young Milk Away Cleansing Milk. Har de andra i den serien också, kan verkligen rekomendera dem. De doftar svagta av hav och saltvatten, och resultatet blir mjukt och lent. Sedan rusade jag ner till Vi och köpte lite lördagsgodis. Aha! Reapris på naturgodis, endas 6:90/hg! Bara att börja plocka. Mamma kom och mötte mig där, vi skyndade in på Kalikå för att köpa en present till mammas kompis nyfödda bebis som vi ska hälsa på snart. Sedan rushade vi till tunnelbanan, släppte av Aksel vid Sockenplan (han skulle vara bollkalle på en fotbollsmatch), åkte till mina kusiner där vi träffade alla i släkten (mammas sida) och fikade. På hemvägen köpte vi Pizza till middag! 


Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0