Tjejkvällen, otroligt busig- och lyckad!


                    image117image118

Ovan: Mossie och jag med ansiktsmasker, lägg märke till Walle i bakrunden! På andra bilden ser ni Mossie med besviken min, runt klockan 12, ingen ville spela Monopol med henne...
Nedan från vänser: Mossies chokladask från komsum, 10kr... Vi åt godis och drack läsk, Mossies ramlösa. På bild tre ser ni Emma, Mossie och Walle, med ansiktsmaskerna på, och sista bilden är tagen runt halv 1 då jag halvsover och Mossie ivrigt tar fram Monopol...

                   


Tjejkvällen var lika mysig som vanligt. Walle hade fixat så vi fick sova nere i hennes syrras rum i källaren! Vi tittade på Idol och på Fredag hela veckan... Alla låg ihopträngda i en lite säng framför TV:n. Här är några galna bilder som jag tog. Haha!


Alma

Kommentarer
Postat av: walle

taskig bild på mig!

2007-10-20 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0