Eftermiddag hos Walle med Spice Girls...

image46image47
image48image49image50
Tillbringade eftermiddagen hemma hos Tvillingarna W med Karin. Vi han med lite olika saker, de har ett jätte mysig, hemtrevligt hem. Åhh, jag bara älskar deras mysiga orange/röda kök! Vi åt mellanmål där, Karin lärde mig att spela piano... Jag tänker inte säga hur det slutade... Vi avslutade med Spice Girls! Haha, otroligt rolig med knäppa kläder! I morgon ska jag på Sound of Music. Den har egentligen premiär i helgen, men jag går på repetitionen. Man har väl kontakter ; )

Kommentarer
Postat av: Emma

Fiiin blooog : )

2007-09-28 @ 20:38:19
URL: http://imgoing.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0