Läxteam



På fredagar har My och jag läxdagar. Vi går hem till någon, äter mellis och gör läxorna och sedan åker vi tillsammans till teatern. Idag fick My och jag lite extra sällskap, ena tvillingen W, Karin joinade oss. Under dagen fick vi besked om att teatern var inställd, teaterledaren var sjuk! Oh, noes! Jag hade ju sett fram emot det. Vi jobbar på en spännande pjäs som utspelas på en camping. Lägger in lite bilder från läxläsander, på bilderna kan ni se oss "in action" Ser fram imot imorgon, jag My och Karin (kanske också andra tvillingen W, Emma) ska ha myskväll med godis och film hemma hos mig! Puss på er älsklingar!

Puss på er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0