Muffinsfabriken

image31
image32
My och jag tog en fika på Muffinsfabriken (Söder) idag efter skolan. De var jätte goda och väldigt välgjorda, men jag tycker att de har krympt  lite sedan starten. Det är jätte mysig inredning med massor puffar och kuddar.

På morgonen när jag satt på tunnelbanan fick jag ett mess från Mossie att jag inte skulle glöma pengar. Olyckan var framme. Jag hade totalglömt det, fast att det var jag som föreslagit det förra måndagen. Jacqueline var min räddare i nöden, hon lånade ut pengar till mig! Ett STORT tack till dej!

Efter fikat var det bara att rusa till Danscenter (Showjazz kurs med My och kusin Klara varje måndag.) och dansa bort alla kalorier vi fått i oss, det gick på ett ut. Och det var ett riktigt intensivt pass! Phew! Nu ska jag duscha och äta middag med familjen!

Kommentarer
Postat av: S

gott det ser ut :)

2007-09-24 @ 19:14:04
URL: http://ohsofina.blogg.se
Postat av: Tobias

Var också där idag! Så gott :D

2007-09-24 @ 19:58:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0