Bästa helgen ever(?)

Haha, joo, fin bild va? Vi skulle ta lite fina bilder kvällen innan vi la oss, men det blev aldig av, så när Ida stod och fönade håret, och jag var rastlös, gick jag fram till henne och tog fönen (se bilden) och tog en bild. Dessvärre värkade hon inte följa med i svängarna...

Köpte jättefina saker till riktiga fyndpris! När jag var md My i fredags gick vi till våran guldgruva, xxx xxxx i stan (där jag för ett tag sedan köpte mina chanel örhängen) den här gången blev det ett par Playboy. Älskar dem, hoppas bara de inte ger fel signaler ( :
De kostade bara 50;- (ord. pris 100;-) för just nu har affären 50% på allt!

Sedan... har vi ju mig och skor...
men det var halva rea- priset, och precis de här har jag spanat på sedan i sommras, så tänkte jag köpa dem, så var de borta, och nu helt plötsligt bara dyker de upp igen! Finns bara en förklaring. Ödet. Vi är menade för varandra.
Så jag slog till : )
Seriöst, 49;- (ord. pris 299;-) för ett par prima Espadrillos, jag kunde inte lämna dem där de stod.

Funderar på någon slags bild special, där jag visar er alla mina (1000) skor.


Har i alla fall varit så jäkla mysigt, måste varit bästa helgen någonsin. Och vädret idag (i Stockholm) jag dööör! Sommaren ligger i luften.
Och imorgon har vi Studiedag, så ingen skola imorgon, inte : )

Kommentarer
Postat av: Sophia

Köpte också espadrillosarna i helgen, men dom hade kvar på lager så jag fick helt nya och rena :)

2008-04-21 @ 11:48:59
Postat av: Ronja

vilket fynd, verkligen snygga.

svar: tack så mycket, det är bara att hoppas att den kommer tidigare än vad dom sagt.
ha en bra dag

2008-04-21 @ 11:50:05
URL: http://ronjabergqvist.blogg.se
Postat av: Jennie

Ja eller hur är den, ja visst !

2008-04-21 @ 12:39:56
URL: http://ang3l.blogg.se
Postat av: Anni Honey

Söta skor :)

2008-04-21 @ 19:28:06
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: Sophia

På vilken Wedins köpte du skorna??

2008-04-25 @ 22:57:27
URL: http://allmoljigtkul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0