Bilder från hela veckan

Har ju hunnit med en hel (foton) del under veckan, som jag inte kunnat ladda in i datorn. Men nu är det dags : )
Kör lite bildet med ort text mån-sön.
Måndag: Fyndade ett armband på H&M för 10;- VIsst är det grymt snyggt? (och prisvärt!)
Onsdag: Vi slutade så tidigt att My och jag hann ta en sväng till stan, och vi hittade fullt av bikinis på Gina Tricot, 15;- /del. Köpte en ljusrosa och en likadan svart (ser en aning blå ut, beroende på kameran)

Fredag: My sov över hos mig, hyrde Breakfast at Tiffany´s, som jag sogligt nog aldrig sett (innan vi hyrde den) den var ju så himla omtalad i GG- böckerna.

Lördag: VI går upp klockan 7, eftersom Elin (dumt nog) bokat tid halv nio hos frisören där vi ska ta hål. Men visst blev det fint? Sedan traskar vi runt i stan, där vi hittar våran nya guldgruva! Chanel örhängen för 100;- (har letat överallt!) bara att slå till. Till lunch blir det godaste Ceasar salladen på Dubbel W (My tog någon annan sallad, se bilden)


Har förberett mig för en andra tävling, här på bloggen, håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Az

gud vad mycket du fyndar!! Vill också! Men när jag går är allt i vanliga priser.. :/

2008-04-06 @ 20:49:33
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0