blogg.se byter plattform (?)

Halloj, allihopa! ; )
Jag beklagar verkligen mitt lilla, vi kan kalla det (blogg)uppehåll. Ni som har bloggar hos blogg.se vet varför, men ni andra som inte bloggar. Det är så att blogg.se (där jag loggar in när jag ska skriva mina inlägg) håller på att "byta plattform" alltså hade de tänkt att ändra vissa inställningar, ta bort och lägg till vissa funktioner för alla bloggare. Men, det blev en hel del fel, och det hela blev fördröjt.

Men nu kan jag (för hoppnings vis) börja blogga som vanligt igen.

... Det är bara en sak...
Min föräldrar har just skilt sig, och jag och min lillebror är hos pappa den här veckan (och hos mamma, nästa vecka) och det finns ona problema... pappsen har ingen dator... Jag sitter faktist hemma hos farmor och farfar nu : P
Kommer inte alls kunna uppdatera lika ofta som vanligt (men det gäller bara den här veckan!)

Har hunnit med lite shopping på de (2?) dagar jag inte uppdaterat. Kommer bilder snart : )


Hoppas ni haft det bra tiden då ni (sorgligt nog) varit utan min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0