Dagens outfit!

image795Här kommer en liten dagens. Blev samma kläder som igår, sov ju hos kusinerna och hade inget ombyte med mig. Så fick det bli. De här hade jag på mig idag;

♥ Bolero/väst, H&M
♥ T-shirt/tunika, att
♥ Jeans, Miss sixty
♥ Ballerina, Skopunkten
♥ Lila nagellack

Uppdaterade senare än jag trodde, men jag har varit ute med några gamla härliga kompisar från förra klassen som bor här, alldeles i närheten. Vi satt bara på en studsmatta och pratade skit om allt och alla. Ibland är det bara så himla härligt.
Längtar till på onsdag, då jag får träffa dem igen innan majbrasan : )

Nu kommer (tillslut) ett inlägg med bild på dagens fynd!

Kommentarer
Postat av: Fanny

snygg väst! vill ha den, hur mycket kostar den? Jag bor i Dalarna :)

2008-04-28 @ 16:21:42
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0