Djungelboken

image793
Har varit inne i stan typ hela dagen : ) Köpte lite saker, lägger in bilder i ett inlägg för sig. På förmiddagen var vi på en teater föreställning i Kulturhuset. Djungelboken i framtiden. Har hört väldigt mycket om den från alla håll och kanter. Jag vet inte om jag själv var så jätteförtjust, fattade typ ingenting (eller kan det ha med mitt IQ att göra!? HAHA, nee, skojade bara) fast det var några jätteroliga "apor" som var värsta brat'en. Så jävla roliga asso! Citat:
Mowgli: "Bananer(?)"
Ap-braten: "Amen, hallå!? BANAN(?)" han bokstaverar: "B-A-N-N-I"

HAHAHAHAHA, så jävla klockren : ) Min humor.
Mamma kände den som spelade ap-braten så när föreställningen var slut fick vi gå in back- stadge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0