Hejsan hejsan

Hejsan alla glada! : D
Jag är skitglad! Ingen aning varför... men men, det är väl bra!?

Hade de jätteslappt idag. Vi har tema vecka och håller på med film i små grupper. Det var dags för redigering av våran film. My, Siri, Hilde och jag tog på oss ansvaret.
VI åkte hem till Siri och redigerade hela dagen, åkte till skolan och var där 20 minuter innan vi slutade : )

Sitter hema hos farmor och farfar (har ju ingen dator än, hemma hos pappsen) vi ska äta här. Tänkte att nu får se alt jag köpt under vecka i slutet av veckan/början på nästa vecka.

Ha det så bra! PUSS!
Ajusdet! Ska ta ett till hål i örat på lördag, tillsammans med Elin och Sophia i klassen. Har velat gör det så länge, men aldrig riktigt pallat. Så nu tänkte jag att man får passa på, vafaan, 80 spänn, ingenting ju...

Kommentarer
Postat av: Siri

Då är väl fan 90 spän inge heller alma, då kan du ju följa me ! :D

2008-04-03 @ 21:26:03
URL: http://ssiris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0