Mitt bidrag till Stockholmsgruppen

Har mailat Stockholmsgruppen nu, och jag ska få svar om 4-8 veckor : ( Fett seegt. Kollar på deras hemsida 24/7 har hittat jättemånga jag känner! Bla. min kusin : D

Här ser ni också bilden jag skickade med. Hade egentligen tänkt ta några fina i ett fönster, men när jag läste på deras hemsida stod det att de raderar bilderna om de får fler än en, på ett osminkat ansikte.
Så här ser ni mig, osminkad. Den bjuder jag på.

image769

Ska gå och lägga mig snart, fast jag hade helt glömt läxan till imorgon... Btw, DH var as bra!

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Lycka till då :) Och ge inte upp om du inte kommer in, finns många andra agenturer! Kramis

2008-04-21 @ 19:30:21
URL: http://annihoney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0