My & Alma debatterar

Haha, My och jag har i flera veckor tjatat på varandra om låten "Good life" med Keny West, hon tror att de sjunger (efter I´m on this TV mama, im a, im a...) push it down, och jag var bombis på att de sjöng im a put shit down. Okej, bara ett litet i- lands problem, men det är en typisk sak vi länge stört oss på.
Nu äntligen kollade jag upp det.

- Och AHAA! WHOS DAH MAAN!?


Like we always do at this time
I go for mine
I got to shine
Now throw your hands up in the sky Now
I, I go for mine
I got to shine Now throw your hands up in the sky

Ima get on the tv mama mama
Ima put shit down
I'm good

Welcome to the good life
Where these niggaz sell D
Only then get pulled over in their new V
The good life Lets go on a lemi-spree
Shit, they say the best things in life are free
The good life
It feel like Atlanta
It feel like L.A.
It feel like Miami
It feel like N.Y
Summer time chi

Now throw your hands up in the sky...

Hel texten hittar du här (eller googla på "good life lyric")

Och självklart var jag ju tvungen att publicera det här inlägget : D

Kommentarer
Postat av: Nej, push it down

Amen elrhurr det där har du ändrat själv din lila fuskare!

2008-04-12 @ 11:45:38
URL: http://mymyself.blogg.se
Postat av: Alma svarar:

HAHA, joo, det var just därför jag länkade till sidan ; D

2008-04-12 @ 11:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0