Dagens outfit!

image646Här kommer en liten dagens (ser ganska trätt ut på bilden...) har på mig kjolen jag just bloggade om, den jag sydde om. I nästa inlägg ska jag skriva om mammas, Aksels (lillebror) och min lilla familje- tur idag : ) Var jätte trevligt, köpte två toppar och ett par shorts. Och sedan chokladfabriken : ) Mer om det senare.
Idag hade jag på mig;

♥ Bas linne, H&M
♥ Kjol, sytt själv (eller vad man ska säga : P)
♥ Lila samlt lackskärp, Lindex
♥ Strumpisar, H&M

Ajdå! Nu fick ni ju se mitt hår : / Aja, ni får se det igen på fredag, när dte är klippt också : )
Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Az

Svar: joo jag vet, skulle gentligen vilja ha 20 stycken så att alla får var sin :P
men jag har 5 stycken till sånna och sen är det MKT mer som står på spel på bloggen snart :) Vänta och se ;D

2008-02-28 @ 19:23:28
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0