Drömväskan

image631
Shit! Hittat min drömväska! (I alla fall för den här månaden...) "Brenton Purple" från BagsandFashion.com. Kostar 598, fyller år om ungefär 2 månader, kanske kan jag önska mig den då? :D
Jag vill ha båda färgerna! Men det går ju såklart inte, vilken tycker ni att jag ska välja?

Väskinformation (från BagsandFashion.com)

Miu Miu inspirerad design, elegant, stor väska i quiltat konstläder. Väskans kan justeras till två olika stilar och på så sätt kunna göra den mindre eller större enligt önskemål.


Detaljer

♥ konstläder - polerad yta med lack detaljer
♥ guldmetall

♥ 1 huvudinnerfack med zipper

♥ 1 öppen innerficka

♥ 1 zipper innerficka

♥ 1 mobilfack

♥ 2 axelband - 22 cm


storlek B43 H33 D13 cm


Rek. butikspris: 1300 SEK


Kommentarer
Postat av: Ewelina

1. Visst är den fin :D
2. Massa fin blogg du har:) Jag vill fan också kunna designa hemsidor och sånt:P

2008-02-21 @ 17:07:55
URL: http://typewelina.blogg.se
Postat av: kusin

båda är supersnygga :)
tänk på att en lila kanske är lite roligare för inte så många har det, men en svart kommer bli mycket mer andvändbar :) Men du kan ju bära upp allt så välj den du gillar mäst :D

2008-02-22 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0