Min härliga dag

Det var länge sedan jag gjorde något med mamma, så det blev en sådan dag idag. Lillebror Aksel följde också med. Vi började våran dag med att kila ned till min favoritaffär, MnO outlet nere i Hammarby sjöstad. Hittade en låda med massa Rules by Mary kläder (och andra märken) för 50;- /st! Gick till kassan (tillslut) med två toppar från Rules by Mary och ett par shorts från Oneteaspoon. Hon i kassan sa att det var halva rea- priset och att alla klädet jag hittat bara kostade 25;- /st! Och så sa hon att det var 3 toppar, betala 2. Så jag gick och rotade fram en med fjärilar på (egentligen ganska ful...) från Southpole Couture, som jag kan ha på Yogan eller något...
Så hela kalabaliken blev alltså bara 75;- !!

Sedan fortsatte vi ned till vattnet där vi tog en båt, tvärs över, till Söder. Vi prommenerade till Chokladfabriken där vi träffade mammas kompis, Anna. Jag glömde min kamera hemma, igen, så det blev kort med min dåliga mobil- kamera, men ni klarar er.
Jag beställde en kopp ljus, varm choklad och en pralin, formad som ett hjärta. Jag mumsade i mig allt på kanske bara 5 minuter...

Hemskt ledsen för alla suddiga bilder!

Kommentarer
Postat av: Az

guuuud vad mysigt!

2008-02-28 @ 21:18:03
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: Lorina

hejhej,
men jag ska hälsa på min pappa på påsklovet, han bor i sthlm, finns dt chans att köpa dom då?

2008-02-28 @ 22:52:07
URL: http://lorinaa.blogg.se
Postat av: my

gott det ser ut :)

2008-02-29 @ 17:54:23
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0